SEO Ekspert
Tag en SEO Ekspert
med på råd når du vil være synlig nettet
Som
SEO Ekspert kan jeg
hjælpe dig med alt fra den overordnede strategi for din online markedsføring
ned til de mindste detaljer i opsætningen af dit website.
Det vil sige dit webdesign din søgeordsoptimering dine adwords og
naturligvis den
organiske søgemaskineoptimering som er min
hovedkompetence.
Hvad nytte har man af en SEO Ekspert?
Når du har en SEO ekspert med fra start undgår du at skulle lave det hele om
senere, det er utroligt mange virksomheder der starter ud med en web løsning
der på ingen måde er gearet til søgemaskinernes måde at se nettet på, og det
er naturligvis fint nok hvis man ikke er interesseret i at være synlig på
søgemaskinerne.
Hvis man til gengæld har en forretning man gerne vil have
at andre kan finde så er det en virkelig god ide at tage en seo ekspert med
på råd når CMS layout og struktur skal vælges.
Hvorfor kalde det SEO Ekspert?
SEO står egentligt for Search Engine Optimization og er derfor nok ikke den
mest dækkende betegnelse (da jeg aldrig har optimeret en søgemaskine, men
udelukkende sider som gerne vil rangere højt i søgemaskinernes resultater)
når der står
SEO Ekspert på mit visitkort så er det dels fordi
søgemaskineoptimerings ekspert
er for langt til et visitkort og fordi
online markedsførings ekspert
er for bredt, så indtil jeg får fundet på noget bedre bliver det nok ved med
at være SEO Ekspert de næste 500 -600 visitkort frem i tiden, derefter kan
det være jeg vælger at kalde mig
søgemaskineekspert da det er et mere
brugt ord blandt kollegerne (selv om jeg ikke helt kan vænne mig til det).
Jeg arbejder fuldtid med
søgemaskineoptimering, og du kan være sikker på at jeg er fuldstændig
ærlig omkring hvad jeg kan eller ikke kan gøre for din webside og hvad det
vil koste, som SEO Ekspert er det utroligt vigtigt at man altid kan holde
det man lover, for der er en del personer som vælger at kalde sig seo
eksperter (det er jo ikke en beskyttet titel) fælles for disse "eksperter"
er som regel at de ikke kan fremvise succes historier med tidligere kunder,
og at de lover ting som de umuligt kan vide at de kan leve op til, sørg
altid for at alle løfter er kommet ned på skrift.
Webmaster Jeppe Schrøder